بیوگرافی ادمینتان 😐🍧

💨░𝐘 𝐔 𝐍 𝐀⌗🌪 · 16:21 1400/12/23

خب ادمینتان امده تا به شما بیوگرافی کلی بده تا دیگه اینقدر نیاید گفتمانش اصل بخواید ازش😐🍧

ریز ریزم کردین بملا😐🍧

______________________________________

خب بنده اسم مجازیم نگاره ولی اسم واقعیم الینا💅🌧️

و خب لقبامم بهم میگن تو شبیه کارینا هستی💡🌧️

متولد سال ⁸⁷ ام ولی بخاطر نیمه اولی بودنم تیر ¹⁴⁰¹ میشه 13 سالم🎀🩰

از علایقم میشه گفت عاشق عکسای پاستیلی و کیوت هستم🐰🤍

از تنفراتم هم میشه به آدمای دروغگو و غیبت گر و تهمت زن اشاره کرد:/

_______________________________________

من تایپم ISTJ هصت 💛✨

یجورایی هم میشه گفت مولتی فنم و نمونه گروه های که فنشونم:

اسپا،بی تی اس،اکسو،بلک پینک،مامامو،ایتزی،تی اکس تی،توایص،شاینی....😐💔🤲🏻

فن ایو و سی ال و تمین و جسی هم هصتم 🦊🌱

_______________________________________

غذای مورد علاقمم:

سوپ و اش 😐🤲🏻💔

و اما کراش هام:

ببلی آیلیش،سلنا گومز،اریانا گرانده،و کلا کراش دختر زیاد دارم تا پسر😐🌱

________________________________________

و خب فکت هایی از من•-•

یه خواهر بزرگتر از خودم دارم•-•🍜

​​​​​​از رنگ زرد و صورتی خوشم میاد•-•🍜

از گل لاله خوشم میاد•-•🍜

از خودم میترسم•-•🍜

و خب هنگام اذان بدنیا آمدم•-•🍜

درونگرا هستم•-•🍜

_______________________________________

این هم بیوگرافی کن بود ایشالا که دیگه بخاطر بیوم میایم گفتنمانم ریز ریزم نکنین:)🍜

و اینکه برای بصت فرند شدن 

زیر همین پست بگید:)✨💛

یا توی گفتمانم بیاید درخواست بصت فرندی بدی:)🌱💚​​​​​​