کپشن...در مورد کیپاپ...کیپاپر ها به اشتراک بذارین

❤💙کیپاپ...کلمه ی بزرگیه...یه خانواده ی چندین میلیون نفری از همه نوع آدمی...با همه نوع زبانی...با تمام تفاوت ها...با تمام شباهت ها...زبان های مختلف...زندگی های مختلف...درامای های مختلف-_-...ولی همه تویه یه خانواده هستیم...اکسوال...بلینک...آرمی...الف...هر گروهی...هر فندومی...همه کیپاپریم...شما قطعا به خواهر و یا برادر خودتون فحش بد نمیدید...بلکه اگه جایی ببینین دارن اینکارو میکنن از خواهر و یا برادرتون دفاع میکنین...و توی کیپاپ هم همین موضوعه...ما همه یه خانواده هستیم...اصلا مهم نیست که طرفدار کدوم گروه باشی...تو یه کیپاپری...ما همه یکی هستیم...و نباید بذاریم کسی به علایقمون توهین کنه...انتقاد اوکی...ولی توهین نه...قطعا علایق هر کس به خودش مربوطه...اگه کسی یه نوع خاص از موسیقی رو دوست داره...چون من ازش خوشم نمیاد نمیتونم اون فردو مسخره کنم...اگه از یه خواننده ی خاص خوشش میاد...چون من خوشم نمیاد حق زیر سوال بردن علاقه ی اونو ندارم...بیاین به علاقه ی هم احترام بذاریم...تا اونجایی که من میدونم...کیپاپر توی ویسگون کم نیست...و شماها با حرف های الکی زدن در مورد کره،کیپاپ،روابط شخصی آیدل ها،شایعات و یا هیت های الکی دارین به بخش عظیمی از کاربران اینجا توهین میکنید...کیپاپر ها با کسی مشکلی ندارن...تا وقتی شما نسبت به علایقشون جبهه نگیرید(اون موقع خودمم تضمین نمیکنم ممکنه زنده بمونین یا خیر)کیپاپر های زیادی هستن که با هندزفری تو گوششون توی دنیای خودشونن و کاری با بقیه ندارن...کیپاپر به علایق شما کاری نداره...دنیای کیپاپ دنیای صلحه...دنیای شادیه...دنیای احترامه...دنیای مهربانیه...دنیای امنیته...دنیاییه که توش همه با هم مهربونن...به هم اهمیت میدن...هوای همو دارن...همه متحد میشن تا توی رای گیری ها گروهشونو بالا بکشن...کیپاپر ها کار های گروهی رو بهتر از هر کسی دیگه ای بلدن...چون برای مسابقات...رای گیری ها...کار ها...هدایا...یاد گرفتن تا باهم کار کنن...اگه میخوان یه پروژه ی حمایتی یا هر چیزی رو خوب به سرانجام برسونن...دنیای کیپاپ یه دنیای آرمانگراییه...دنیای رویایی...دنیایی که شعارش شعاریه که الان توی دنیایی که الان هستیم جاش خیلی خالیه...شعار دنیای کیپاپ اینه...ما یکی هستیم...هر کاری بکنیم...ما باز پشت هم هستیم...ممکنه گاهی مشکلاتی پیش بیاد...بین فن ها دعوا صورت بگیره...ولی در آخر...همه ی ما کیپاپریم...و همه باهم هستیم...دنیای کیپاپ جای قشنگیه...احترام متقابلی که ایدلا و فن ها به هم میذارن قشنگه...توجه های دوطرف به هم قشنگه...مهربونیا...اهمیت دادنا...قشنگه...پیشنهاد میکنم اگه با این دنیای یونیکورنی آشنایی ندارین حتما برین و دربارش تحقیق کنین...من با افتخار میگم که یه کیپاپرم #من_یک_کیپاپرم #کیپاپ #ما_یکی_هستیم #دنیای_کیپاپ #به_علایق_هم_احترام_بذاریم #من_عاشق_کیپاپم 💙❤